Pavasaris Horvātijā. Viduslaiku Istrija.01.05-08.05.2021. 4 dienas pie jūras. 8 dienas

Periods:
01.05.2021 - 08.05.2021
€ 360.00 € 360.00 Pasūtīt

- Autobusu tūre. 7 dienas. Bez nakts pārbraucieniem.

RīgaPolija (nakts viesnīcā) – Poreča (Medulina - Horvātija. 4 naktis apartamentos pie jūras) – Pula (Horvātija) – Rovinja (Horvātija) – Limas līcis (Horvātija) – Motovuna (Horvātija) – Grožnjana (Horvātija) – Rijeka (Horvātija) – KRK sala (Horvātija) ) – Grāca (Austrija) –  Polija (nakts viesnīcā) – Rīga

Apartamenti
Izbraukšanas datumi Pilnā tūres cena, EUR Tūres cena ar atlaidi, ja rezervē līdz 21.02.2018, EUR Piemaksa par SGL. EUR Papildvieta autobusā, EUR

01.05 - 08.05.2021
          360                                 360          95

1. diena. Rīga. Izbraukšana no Rīgas 6.00. Pārbrauciens cauri Polijai. Pusdienu pauze. Nakts viesnīcā.

2. diena. Pārbrauciens uz Horvatiju. Nakts viesnīcā.

3. diena. Ekskursija uz Krk salu ar Krk pilsētu apmeklēšanu. Pārbrauciens uz Istriju. Izvietošanās apartamentos.

4. diena. Ekskursija uz Grožņanu, Motovunu Vakariņas krodziņā ar mūziku un dejām.

5. diena. Ekskursija uz Poreču.

5. diena.Ekskursija uz Pulu, Rovinju, Limas līci. Vakariņas ar sivēngaļu, vīnu un rakiju.

6. diena. Pārbrauciens uz Poliju. Nakts viesnīcā.

7. diena. Pārbrauciens cauri Polijai. Pusdienu pauze. Iebraukšana Rīgā ~24.00

TŪRES APRAKSTS

1. diena.

Izbraukšana no Rīgas plkst.6.00. Pārbrauciens caur Poliju. Pusdienu pauze. Nakts viesnīcā.

2. diena.

Ap pusdienlaiku iebrauksim apburošajā Austrijas galvaspilsētā Vīnē. Pilsētā, kas apbur ar savu krāšņumu un ir vilinoša, kā mūzika – veclaicīga un mūsdienīga.  Visi šie komplimenti adresēti vienai no Centrāleiropas skaistākajām pilsētām Vīnei. Par Vīni var rakstīt bez gala, bet tā arī neko neuzrakstīt. Par Vīni var stāstīt daudz, bet tā arī neko nepastāstīt. Uz Vīni jābrauc, bet ar vienu reizi noteikti nepietiek...

Ekskursijā ar kājām pa Vīnes vecpilsētu mēs uzzināsim ļoti daudz interesanta par Vīnes sadzīvi un tradīcijām vēl no Romas impērijas laikiem. Mēs ieraudzīsim Hofburgu dinastijas ziemas rezidenci – Hofburgas pili, pastaigāsimies pa skaisto Folksgarten parku, apbrīnosim Sisi pieminekli un Tēzeja tempļa kopiju, to savā laikā pasūtīja Napoleons. Mēs apmeklēsim vietu, no kuras Vīne sākās. Sajūsmināsimies par muzikālo pulksteni „Anker” ar 12 apzeltītām figūrām; redzēsim ievērojamo Spāņu jāšanas skolu ar tās sniegbaltajiem lepiciāņu šķirnes zirgiem; redzēsim arī Mēra kolonnu; vecāko Vīnes traktieri; Ebreju laukumu, kas ir svētās inkvizīcijas nežēlību liecinieks; Kapucīņu baznīcu, kur apglabāti Austrijas imperatori un vēl daudz ko citu... Bet ekskursijas kulminācija būs Sv.Stefana katedrāles – Vīnes simbola un austriešu arhibīskapu rezidences apmeklējums.

Vakaru mēs sagaidīsim jau Horvātijā. Izvietosimies komfortablos apartamentos pa 2-3 cilvēki katrā, netālu no jūras Medulīnā vai Porečā, kuras uzskata par ideālām vietām atpūtai pie jūras un nodarbei ar ūdenssporta veidiem. Līdz Adrijas jūrai apm. 100 metri.

3. diena.

Atpūtas diena vai brauciens uz Istrijas pussalas ievērojamākajām pilsētām. Sākumā mūsu ceļi vedīs uz romiešu imperatoru iemīļotu atpūtas un izklaides vietu – Pulu. Šajā pilsētā lieliski ir saglabājusies seno romiešu arhitektūras pieminekļi, kurus ekskursijas laikā Jūs varēsiet piefiksēt ne tikai savās fotokamerās, bet arī noglabāt kaut kur dziļi sirsniņā. Īpaši ievērības cienīgs ir Pulas amfiteātris, kas ir otrais lielākais visā Pasaulē. Šis amfiteātris priecē gan vietējos iedzīvotājus, gan Pulas viesus ar dažādiem koncertiem un starptautiskiem kinofestivāliem.

Pēc Pulas mūsu ceļš ved uz  Rovinju, kuru dēvē par Horvātijas visromantiskāko  pilsētu, kas ikvienu apbur ar savu bohēmisko atmosfēru un šarmu, līkumoto krasta līniju, debeszilā ūdenī peldošajām jahtām, saulē izkarsēto priežu sveķu aromātu.  Rovinja pat tiek dēvēta par mazo Horvātijas Venēciju, kur viduslaiku vecpilsētas mājas slejas tieši no ūdens.  Ekskursijas laikā apskatīsim vecpilsētas marmora bruģi, majestātisko Sv. Eifēmijas katedrāli, kas baroka stilā celta XVIII gs. Katedrālei ir zvanu tornis, kura smaili rotā Sv.Eifemijas vara statuja. Aiz altāra baznīcā atdusas Sv.Eifemijas pīšļi, kuru par pievēršanos kristīgajai ticībai pēc imperatora Dioklektiana pavēles atdeva lauvām saplosīšanai. Svētās nāves gadadienā (16.septembrī)  baziliku apmeklē tūkstošiem svētceļnieku no visas pasaules. Interesanti, ka līdz 800.gadam svētās mocekles pīšļi glabājās Konstantinopolē. Bet 800. gadā masīvais sarkofāgs ar viņas pīšļiem pēkšņi noslēpumaini pazuda un tā paša gada 13. jūlijā pa jūru atpeldēja un piestāja Rovinjā, ko vietējie iedzīvotāji uzskatīja par brīnumu. Sarkofāgu svinīgi ievietoja Rovinjas galvenajā bazilikā, bet pēcāk pārnesa uz jauno katedrāli, kur tas atrodas vēl šodien.

Jāatzīmē, ka mūsu tūristi tieši Rovinjā parasti vai nu atklāj, vai noslēdz peldsezonu. Bet, par cik Rovinja kā jau vairums viduslaiku pilsētu celta kā nepieejams cietoksnis, komfortablu liedagu te nav. Toties varam nokāpt pie jūras pa klintīs izkaltām kāpnēm, kas jūras peldei piešķir īpašas neatkārtojamas izjūtas.

Mūsu nākošā pietura – gleznainā Limas līča krastā, to dažkārt sauc arī par Limas fjordu. Laikos, kad Istrija piederēja romiešiem, līcī stāvēja pirātu kuģi, no šejienes tie uzbruka bagāto venēciešu kuģiem. Mūsdienās Limas līča krastā pirātu māju vietā atrodas tirdzniecības kioski. Pēc Limas fjorda apmeklējuma mēs brauksim pa tā saucamo Cūku ceļu, nosaukums radies sakarā ar vietējo iedzīvotāju īpašo māku cūku cept uz iesma. Protams, garām mēs nepabrauksim. Vienā no vietējiem restorāniem mūs gaidīs kolorīts pavārs ar uz iesma ceptu sivēnu un, protams, lielisku vīnu...

4. diena.

Atpūtas diena. Otrajā dienas pusē paredzēta ekskursija uz Senās Istrijas cietokšņu pilsētām Motovunu un Groznaņu.

Motovuna ir pilsēta – cietoksnis. Viena no retajām nostiprinājuma sistēmām Eiropā, kas labi saglabājusies līdz mūsdienām. No cietokšņa sienām paveras brīnišķīgs skats uz  Mirnas upes ieleju, vīnogulāju terasēm un kalnainajām mežu ainavām. Monumentālie, ģerboņiem rotātie pilsētas vārti, ieplaisājušais bruģis, šaurās, līkumainās ieliņas  un unikālais Sv.Stefana baznīcas zvanu tornis liek justies  gluži kā viduslaikos.

Motovuna ir Istrijas enerģētiskais centrs. Tieši šeit krustojas enerģētikas meridiāni, vai tā saucamās drakonu vagas. Tādēļ šajā mājīgajā pilsētiņā var staigāt stundām ilgi un nesajust nogurumu.

Motovuna slavena arī ar savām pazemes sēnēm – trifelēm, kuru „medības” apkaimes mežos sākas rudenī ar suņu palīdzību. Bet mums nav jāgaida rudens – Motovunā katrs tūrists var šīs sēnes gan pagaršot, gan iegādāties.

Tālāk apmeklēsim Groznaņu - mākslinieku un muzikantu Meku. Ieliņas šeit ir izraibinātas ar neskaitāmām mākslas galerijām, tāpēc arī ik gadu Groznaņa pievilina ne tikai tūristus, bet arī īstus mākslas cienītājus no visas pasaules, kas piedalās mākslinieku saietos. Groznaņu tik tiešām var nosaukt par visgleznaināko Horvātijas pilsētu.

Mūsu ekskursijas laikā varēsim novērtēt kā pussalas  piejūras, tā arī sauszemes daļu īpašo pievilcību – zaļie pakalni mijas ar viduslaiku pilsētcietokšņu sienām un vīnogulāju laukiem, aizslīdot gar autobusa logiem.

Brauciena noslēgumā mūs ielūdz uz mielastu vīna darītāju saimniecībā. Šeit varēsim redzēt kā mājas apstākļos tiek darināts vietējais  vīns  Malvazija un Teran, maize, horvātu gardais siers, šķiņķis un citi ēdieni.  Horvātu mūzika sauks mūs dejot! Mūzika ir tik aizraujoša, ka dejo pat tie, kuri parasti to nedara! Garantējam šajā vakarā būs jautri visiem!

5. diena.

Atpūtas diena vai ekskursija uz pašu lielāko Horvātijas salu, salu pērli Krk ar Rijekas un Krk pilsētu apmeklējumu, atpūtu pie jūras, vīna degustāciju un iegādi.

Kā pirmo apskatīsim Rijeku – Horvātijas ostu un tūrisma centru. Pilsētai nosaukumu devusi tai cauri plūstošā Rečinas upe. Rijeka – horvātu valodā – upe.

Rijekai ir sena un bagāta vēsture. Kā var spriest pēc arheoloģiskajiem izrakumiem, cilvēku apmetnes šeit bijušas ļoti sen, vēl pirms romiešu laikiem, kad te atradās ķeltu apmetne Tarsatika (mūsdienās Rijekas rajons Trsat) un Liburnijas jūrnieku apmetnes. I.gs. pirms mūsu ēras šīs apmetnes iekaroja romieši . Pēc Romas impērijas sabrukšanas pilsētu iekaroja goti un langobardi, un tā tika pievienota Franku karalistei. VII gs. šeit ienāca slāvi un asimilējās ar vietējiem romāņiem. Pilsēta iekļāvās horvātu karalistē, pēc tam apvienotajā ungāru-horvātu karalistē. Vēl vēlāk pilsētu pārvaldīja austrieši, francūži, itāļi...

Interesanti, ka visai ilgstoši Rijeku savā starpā nevarēja sadalīt Itālija un Apvienotā Serbijas, Horvātijas un Slovēnijas karaliste Katra puse uzskatīja, ka Rjieka pieder viņiem. No 1924. Līdz 1945.g. Rijeka atradās Itālijas sastāvā, bet 1947. gadā to pievienoja Dienvidslāvijas Federatīvajai Republikai.

Ievērības cienīgi ir Rijekas pilsētas tornis ar pulksteni un ģērboni, Sv.Vita katedrāle, Sv.Jeronīma baznīca, Trsatas Dievmātes baznīca. Sv. Vita baznīca attēlota uz 100 horvātu kunu banknotēm un ir viena no Horvātijas simboliem.

Rijeka ir slavena ar saviem starptautiskajiem karnevāliem, kas ir vieni no labākajiem Eiropā. Karnevālā savijas venēciešu un austriešu karnevālu tradīcijas, vietējās folkloras un senslāvu mitoloģijas tematika. Karnevāls ir horvātu kultūras mantojuma sastāvdaļa. Karnevāli Rijekā notiek katru gadu no janvāra beigām līdz februāra vidum.

Diemžēl šogad karnevālu mēs vairs neieraudzīsim, toties pastaigāsimies pa Rijekas vēsturisko centru un nogaršosim lielisko kafiju gājēju ielā Korzo. Līkumotās pilsētas ieliņas ir bruģētas ar akmeņiem, apvītas zaļumiem un ziediem rotātas. Mēs noteikti apmeklēsim vietējo iedzīvotāju iemīļoto Rijekas tirgu. Noteikti iegādāsimies vietējos suvenīrus, ko iedzīvotāji sauc par moriči. Tie ir nelieli izstrādājumi no sudraba un attēlo mora galvu. Tie var būt gan piespraudes un kuloni, gan auskari. Ar šiem suvenīriem saistās vairākas leģendas, kuras staigājot pa pilsētu noteikti dzirdēsim.. Un ja morriči mums iepatiksies, noteikti nopirksim, jo cenas ir demokrātiskas...

Krk salas galvaspilsēta ar tādu pašu nosaukumu Krk, kuru mēs apmeklēsim pēc Rijekas, ir viena no apburošākajām Horvātijas vietām. Senā cietokšņa sienas atgādina par romiešu armādām, lepnajiem venēciešiem un šeit dzimušo vareno Krk kņazu dzimtu, kas vēlāk zināmi ka Frankopani, par tirgus laukuma troksni, kad šeit pulcējās tirgotāji no visa Vidusjūras reģiona.

Pēc ekskursijas pa pilsētu mums vēl paliks laiks peldei un supermārketa apmeklējumam, kur varēsim iegadāties lieliskos Krk salas vīnus.

6. diena.

Agrā izbraukšana. Apmēram pusdienlaikā mēs apstāsimies Austrijas federālajā zemē Štrīrijā un apmeklēsim senlaicīgo Grācas pilsētu, kas atrodas Muras upes krastā. Grāca ir otra lielākā Austrijas pilsēta ar vairāk kā 250 tūkst. iedzīvotājiem. Tajā pašā laikā Grāca nemaz nelīdzinās majestātiskajai Vīnei. Šeit ir sava īpaša atmosfēra. Šaurās centra ieliņas, kas ir kājāmgājēju zona, suvenīru bodītes, kafejnīcas, dakstiņu jumti un vēlās gotikas perioda celtnes piedod pilsētai sevišķu burvību. Gracā saglabājies lielākais Eiropā viduslaiku arhitektūras ansamblis, kas 1999.g. iekļauts UNESCO Pasaules kultūras mantojuma sarakstā.

Grāca pazīstama arī ar kalna galā stāvošo Šlosbergas cietoksni. Gadsimtiem ilgi neviens naidnieks šo cietoksni nav spējis iekarot, tas izturējis daudzus aplenkumus. Grācai bija liela nozīme sargājot impērijas robežas no turku iebrucējiem, un tā skaitījās kristiešu pasaules varenākais cietoksnis. Trīs reizes turki nopostīja Grācas apkārtni, bet cietoksni tā arī neieņēma. Arī francūži to nespēja iekarot. Tomēr 1809. gadā Hābsburgiem nācās kapitulēt Napoleona armijai. Saniknots par nepakļāvīgo cietoksni, Napoleons pavēlēja to nojaukt un saskaņā ar Šenbrunnas miera līgumu franču armija 1809. gadā cietoksni uzspridzināja. Veseli palika tikai vietējo iedzīvotāju sirdīm mīļie Sargtornis un zvanu tornis. Lai tos glābtu, iedzīvotāji savāca izpirkuma maksu. 1839.gadā šeit izveidots parks, kas ir vietējo iedzīvotāju iemīļota pastaigas vieta.

Pēc ekskursijas pa Grācu mums vēl būs nedaudz laika, lai paēstu pusdienas un pastaigātos pa šo jauko pilsētu.

Vakarpusē mēs apstāsimies pavakariņot čehu pilsētā Brno, kur mums pasniegs trīs ēdienus, alu vai sulu.

Pēc vakariņām -  pārbrauciens caur Poliju.

Nakšņošana Polijas viesnīcā.

7. diena.

Brokastis. Pārbrauciens caur Poliju, pusdienu pauze. Ierašanās Rīgā ~ 24.00.

P.S. Maršrutā iespējamas nelielas izmaiņas. Ekskursiju gaita var tikt mainīta.

Brauciena maksā ietilpst:

maršruta brauciens ar grupas vadītāju;

3 naktis tranzītviesnīcās ar brokastīm;

4 naktis apartamentos pie jūras.

Papildus izdevumi:

medicīniskā apdrošināšana - 8 EUR (vecākiem par 65 gadiem – 15 EUR )

Papildus (nav obligāti) tēriņi:
Pilna ekskursiju pakete ~ 100 EUR (pieaugušiem), ~ 55 EUR (bērniem).

Ekskursiju paketē ir iekļauts:

Ekskursija uz Pulu un Rovinju, Limas fjordu – 25 EUR, bērniem – 15 EUR;

Ekskursija uz Istrijas  pilsētām Motovunu un Groznaņu - 25 EUR, bērniem – 15 EUR;

Ekskursija uz Krk salu ar Rijekas un Krk pilsētu apmeklējumu - 30 EUR, bērniem - 20 EUR;

Ekskursija pa Vīni – 10 EUR, bērniem – 5 EUR;

Ekskursija Grācā – 10 EUR, bērniem - 5 EUR;

Papildus apmaksājamās pusdienas un vakariņas ~ 50 EUR, bērniem ~ 20 EUR, t.sk.:

Vakariņas veclaicīgā istriešu krodziņā ar folkmūziku – 25 EUR; bērniem – 10 EUR;

Vakariņas – uz iesma grilēta cūciņa un vīns – 25 EUR, bērniem – 10 EUR;

Priekšapmaksa par tūres rezervāciju 100 EUR no cilvēka, pilna apmaksa mēnesi pirms tūres sākuma.

Nepieciešamības gadījumā tūres datumus iespējams mainīt.

Inta P.

Iespaidi labi,labs atpūtas un ekskursiju režims,nav noguruma.Ekskursija Vīnē bija sasteigta,labāk būtū autobusa ekskursija pa pilsētu un Pulā varetu iedot mazliet vairāk brīvā laika.Bet viss bija jauki un pozitīvi. Paldies!

Tūriste

Brauciens bija interesants. Ekskursijai bija labs maršruts un ekskursijas nebija pārāk sabūvētas, līdz ar to nenogurdināja. Kopumā visa ekskursija ļoti patika.

Artūrs V.

Ļoti patīkams.Autobuss un ta sedekļi,abi šoferi,gids,brīva ekskursiju izvēle u t.t.

Irēna V.

Brauciens apmierinaja.Gan tas ka visas naktis hotelī,gan maršruti,kā arī ērts autobus un jauki ta vadītāji.Mums lainejās ar gidiem (visiem laba humora izjūta).Varētu garaku laiku pavadīt Vīnē un Grācā.

Velga B.

Viss brauciens iespaidīgs,emociju pilns, labi,ļoti labi atpūtamies.Gids un šoferi strādāji augstā līmenī. Viss ok ! Lai Jums veicās!

Jānis F.

Paldies par jauko braucienu gidam Pjotram un šoferim Arnotijam.Izzinošs un labi izsrādāts maršruts! Teicama izmitināšana apartamentos un viesnīcās. Novēlu veiksmi un daudz jaunu maršrutu!

Tūriste

Patīkami baudīt siltus laikapstākļus un saulainu laiku,jaukas atmiņas atstās vēsturiskās vecpilsētu ieliņas ar itālisko arhitektūru, kā arī trifeļu,vina degustācijas un,protams,gleznainās kalnu ainavas.

Pie brauciena pievienotu papildus dienu, dotu vairāk brīvā laika skaisto pilsētinu iepazīšanai. Paldies atraisītajam un zinošajam gidam, kā arī pacietīgajiem šoferiem par jautrības uzturēšanu un labsajūtas gādāšanu!

Valda F.

Brauciens ļoti patika.Teicama organizācija,izmitināšana.Gidi izsmeļoti stāsta,Soferi-Arnotijs un Jānis-ļoti pieklājīgi un atsaucīgi.Labprāt vēl brauktu tādā komandā.Viss bija ļoti jauki.Novēlu daudz brauceju un lai nekad nepietrūkst entuziasma jaunām idejām!

Ирина У.

Хорошие экскурсии в каждый из 3х дней в Хорватии,хорошие гиды и организация питания.Отличные водители и проживание для туристов. Возможно,выкроила бы на часик больше для туристов в Вене и Граце или заменить на большее пребывание в Хорватии. Отличный тур для осени и «неумеющих плавать».

Михаил

Все было приятно,полезно и поучительно.Придало новых сил и впечатлений. Оставило вкусный осадок и приумножило желание путешествовать с “Persona Tour”.Спасибо!До встречи.

Владимир К.

Впечатлило: хорошая погода,теплая вода в море,возможность 3 дня купаться!

Нина М.

Поездка чудесная,красота необыкновенная,очень много интересной информации,возможность продлить для себя лето и ощутить очарование Хорватии.Отдельное спасибо водителям-профессионалам.

Юлия К.

Замечательная поездка,очаровательная страна,море позитивных эмоций и новых впечатлений и даже слишком много обильных ужинов,которые невозможно съесть.

Елена и Владимир

Поездка была замечательной.Гид по Хорватии тоже очень понравился,очень по всем вопросам подкована.Спасибо всем большое!

Сергей Т.

Интересно.Много новых впечатлений.Увеличил бы количество дней на Истрии.

Виталий Д.

Впечатления очень хорошие.Организация,гиды,шоферы-выше всяких похвал.

Турист

Впечатления в основном хорошие.Я погуляла бы по городу вместо ужинов,очень не хватало свободного времени после экскурсии в Вене,могли бы заехать в крупный торговый центр.

Анатолий А.

Впечатления в целом хорошие.Подобралась команда,с которой было приятно провести время.Экскурсии по городам Хорватии и вечерние застолья усилили общие впечатления от отдыха. Хочется больше погулять,пофотографировать,посмотреть глазами, и совсем некогда слушать гида в шуме улиц,людей и транспорта.

Елена Г.

Спасибо за поездку,прекрасная группа,отличный отдых,очень хорошие водители.

Я бы увеличила количество дней.

Игорь З.

Впечатлений очень много- море,горы,дороги,климат,фрукты,люди,растительность-и это все в Хорватии.Очень рад за них.Экскурсии понравились все,может быть охватить еще какие-то музеи и совместить мясные и рыбные ужины.

Спасибо Петру за все,очень хорошо.И отдельное спасибо водителям.Все классно.

Олег и Тамара Т.

Впечатления очень приятные,узнали много нового о стране,традициях.Профессиональная работа всех гидов,очень доброжелательные люди.На все это стоит посмотреть.Можно было бы разнообразить рацион дегустаций морепродуктами.Претензий по организации нет.Петр сумел создать доброжелательную (почти домашнюю) атмосферу в автобусе.Спасибо ему и отдельная благодарность замечательным,внимательным водителям Арнотию и Янису.

Ира П.

Поездкой довольна.Большое спасибо водителям автобуса за внимательность и корректность.Спасибо нашему гиду Петру за сердечность и за все,что он старался нам рассказать.Возможно по пути следования этим маршрутом можно было бы включить посещение Кракова или соляных пещер местечка Величко.

Эмилия

Поездка замечательная,масса впечатлений.Очень понравились экскурсии и замечательные эрудированные гиды.Хорошо поставлена организация тура.Особая благодарность Петру!!!

А также водителям высокого пилотажа!

Турист

Насыщенная экскурсионная программа,много интересной познавательной информации.

Хотелось бы больше времени для сна.Мало времени было в Вене.

Семья Л.

Замечательная поездка,интересный,познавательный маршрут,есть возможность познакомиться с достопримечательностями не только Истрии,но и Словении и Австрии.Великолепная работа гидов,водителей и сопровождающего.

Анна Д.

Было интересно,я узнала много нового и побывала в городе своей мечты-Вене.

Хотелось бы только подольше пожить в Хорватии.

Ольга Л. (Таллинн)

Очень содержательный тур.Много впечатлений! Хорошие гиды.Петр молодец!!!

Водители хорошие-профи.

Светлана П.

Впечатление самое положительное,понравилось.Великолепный гид Петр и очень профессиональные водители.Все что обещали было точно выполнено.

Татьяна и Валерий

Поездкой довольны.Огромная благодарность гиду-ведущему Петру и профессиональным водителям.Собираемся еще ездить с этой фирмойPersona tour.Надеемся,до новых встреч!!!

Елена и Владимир Д.

Замечательная поездка. За небольшие деньги получить столько удовольствия и впечатлений от увиденного-это просто подарок. Большое спасибо нашему руководителю группы за это,а также гидам из Хорватии.Все экскурсии подобраны профессионально,логично и «со вкусом».

Отдельное и огромное спасибо водителям-они просто виртуозы своего дела. Очень приятно,что наш гид Петр относится к своей работе с любовью. Спасибо!

Gunta

Vēl viens brīnišķīgo brīdis manā mūžā!

Vislielākā pateicība šoferiem-virtuoziem!Inteligentajam gidam god.Pjotram-kurš skaisto redz pats un rāda citiem,kuri grib redzēt.Paldies par jauko mūziku brauciena laikā!Lai Jums visiem veselība un veiksme!

Галина В.

Впечатления прекрасные.Впечатлений много!Водители профессионалы и гид тоже.

Спасибо!!!

Иван Б.

Мне все понравилось,но особые впечатления у меня остались от Вены и от австрийских замков.

Марина Б.

Поездка интересная,впечатлений много.Организатор молодец,интересно рассказывает.Спасибо большое.Молодцы.

Клавдия Р.

Впечатления приятные,удивили,красотой природы,людьми,вот бы нам поучиться!

Петр молодец!Все очень обдуманно.

Л.Р.

Я второй раз уже побывала в Хорватии.Страна,в которую нельзя не влюбиться.Поездка замечательная,очень насыщенная,гиды профессиональны.Остров Крк-это чудо природы и рук человеческих.

Замечаний нет. «Персона тур»-супер!

Все в норме.

Валерий П.

Поехал в поездку с познавательной целью.Увидел то,что и предполагал.Несколько разочаровала Пула.Удовлетворило то,что в Австрии посетили замок и проехали не по автобану,а по второстепенной дороге,поезжая через маленькие городки,и любуясь чудесными пейзажами.

Полагаю,что тур несколько ранний.На пару недель попозже,впечатления в Хорватии были бы ярче.

Галина М.

Спасибо за поездку!Отдельная благодарность водителям за профессионализм.

О Хорватии не знали,

Ну а в Истрии старинной

По дороге серпантинной

Поднимались к облакам

В гости к горным городам.

Там взбирались мы по плиткам

И встречали нас напитком

Век его,увы,недолог,

Под «Малвазию»был подан

И до косточек обглодан.

На три буквы мы сходили,

Остров Крк мы там открыли

Гид хороший оказался,

Остров Крк в душе остался.

После замки посетили

Чуть меня там не забыли.

Насладившись красотой

Путешествуйте,друзья!!!

Telegram
telegram
Pāriet uz latviešu valodu Перейти на русский